20.07.2017

ДОВІДКА Про підсумки роботи зі зверненнями громадян що надійшли до Великомихайлівської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за І півріччя 2017 року

На виконання Законів України «Про звернення громадян», «Про місцеві державні адміністрації»,  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», стан роботи зі зверненнями громадян знаходиться на особистому контролі у голови райдержадміністрації. Вживаються заходи для удосконалення та поліпшення роботи зі зверненнями громадян, ґрунтовно та всебічно розглядаються питання, які порушують у своїх зверненнях громадяни. Проводиться своєчасний та об’єктивний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задовольняються законні вимоги заявників.

Питання щодо стану роботи із зверненнями громадян заслуховувалось на засіданнях колегії райдержадміністрації 27 січня 2017 року, та 28 квітня 2017 року, видане розпорядження районної державної адміністрації від 30.01.2017 №29/А-2017 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Великомихайлівського району за 2016 рік» та надані протокольні доручення.

       Щомісячно на апаратних нарадах з метою контролю розглядається питання про стан виконавської дисципліни звернень громадян та проводиться аналіз звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації протягом місяця. Також на апаратних нарадах проводяться звітування голів виконкомів сільських, селищних рад та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації перед головою районної державної адміністрації про стан роботи зі зверненнями громадян, згідно затвердженого графіку.

     Особистий та виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації проводяться згідно графіків, затверджених розпорядженнями райдержадміністрації від 03.01.2017 року  №4/А-2017, та від 03.01.2017 року №3/А-2017 (виїзні).  Голова райдержадміністрації проводять особистий прийом щоп’ятниці, «виїзний» особистий прийом 2 рази на місяць. Протягом І півріччя проведено 12 виїзних особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації.  Інформація про здійснені заходи висвітлювалась на офіційному веб-сайті райдержадміністрації. Графіки особистого прийому громадян керівництвом районної та обласної державних адміністрацій розміщені на офіційному веб-сайті та на стендах в приміщенні райдержадміністрації, також надіслано до сільських, селищних рад.

          На виконання п.3 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 та з метою зменшення повторних звернень та звернень до вищих органів влади щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Великомихайлівській районній державній адміністрації, проведено 6 засідання комісії.

           На виконання п.5.1 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008, розпорядженням райдержадміністрації від 03.01.2017 року №2/А-2017 затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в виконкомах сільських (селищних) рад та в структурних підрозділах райдержадміністрації у І півріччі 2017 року. Впродовж відповідного періоду проведено 19 перевірок. Надається методична і практична допомога у поліпшенні роботи зі зверненнями громадян.

     На виконання п.5.2 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 в районній газеті «Єдність» щоквартально оприлюднююся узагальнені відомості про підсумки роботи зі зверненнями громадян. Систематично на офіційному веб-сайті  райдержадміністрації також розміщуються узагальнені відомості про підсумки роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування.

         На виконання п.5.3 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 та для здійснення контролю за своєчасністю та якістю розгляду заяв, скарг та пропозицій, які надійшли до районної державної адміністрації, проводяться дні контролю з перевірками стану виконання доручень, наданих  органам місцевого самоврядування по розгляду звернень громадян. Проведено 6 «днів контролю».

           На виконання п.1 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008  при районній державній адміністрації року функціонує «Телефон довіри», надаються консультації з різних питань. Служба «Телефон довіри» працює з понеділка по п’ятницю у робочі часи з 8.00 по 17.00 (2-15-44). Протягом І півріччя  2017 року на «телефон довіри» звернень не надходило.

        Для оперативного реагування на запити та потреби громадян проводяться «гарячі телефонні лінії» за участю керівництва райдержадміністрації, начальників структурних підрозділів райдержадміністрації та керівників виконавчих органів державної влади. Відповідні графіки затверджуються щомісячно розпорядженнями голови райдержадміністрації. Інформація опубліковується у районній газеті «Єдність»  та викладається на офіційному веб-сайті. Ведеться журнал реєстрації телефонних дзвінків громадян. Всього протягом  І півріччя 2017 року проведено 26 «гарячих» телефонних ліній, на які звернулось 46 громадян.

  Впродовж І півріччя 2017 року до Великомихайлівської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 2636 звернення громадян (за аналогічний період 2016 року – 2462),  що свідчить про збільшення кількості звернень на 7,%.

   До сільських рад району за даний період надійшло 1101 звернення (у 2016 – 1206), зменшення  на 2,6 %. Письмових – 239 (у 2016 – 452), на особистому прийомі звернулися – 859 громадян  (у 2016 - 754). Колективних звернень 9 (63 підписи). Найбільша кількість звернень надійшла до Мигаївської (303), Великоплосківської (147), Новосавицької (128),) сільських рад. Найменше звернулось громадян до Великозименівської (17) та Першотравневої (22) сільських рад. Слід зазначити, що до Першотравневої, Великозименівської, Новосавицької, Тростянецької сільських рад письмових звернень у І півріччі не надходило.

    Найактуальніші питання: соціального захисту – 452 звернення; аграрної політики і земельних відносин – 200, праці та заробітної плати – 35; комунального господарства – 32; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 23.

         До селищних рад району протягом І півріччя 2017 року надійшло 962 звернення (у 2016 році – 918),  збільшення кількості звернень на  5%, з них 868 – письмових, 94 – отриманих на особистому прийомі. Актуальні питання: аграрної політики і земельних відносин – 486; соціального захисту –108 звернень; житлового господарства – 32; комунального господарства – 27.

        Районною радою у І півріччі 2017 року отримано 79 звернень громадян  (у 2016 році – 36), що свідчить про збільшення на 119%, з них 11 – письмових та 68  надано на особистому прийомі. Актуальні питання: охорони здоров’я – 27, соціального захисту – 23 звернень; аграрної політики і земельних відносин – 7 звернення.

     Впродовж І півріччя 2017 року Великомихайлівською районною державною адміністрацією отримано 494 звернення громадян, що на  63 % більше ніж за аналогічний період  2016 року (302 звернень). З них письмових звернень отримано – 402 (у 2016 -238). На особистому прийомі до керівництва районної державної адміністрації звернулися 88 мешканців району (у 2016 – 52). Також отримано 4 звернення направлених на розгляд від інших органів влади (у 2016 році за аналогічний період отримано 12), зменшення на 8 звернень. Надійшло 1 колективне звернення (у 2016 – 12) та 1 анонімне.

           Всього у зверненнях громадян до районної державної адміністрації у І півріччі  2017 року  було порушено 494 питання. Найбільш актуальними для населення району є питання :

-       соціального захисту – 267 звернень  (54%);

-       аграрної політики і земельних відносин – 117 звернення ( 24%);

-        сім’ї, молоді, дітей, гендерної рівності, фізичної культури та спорту – 38 звернень (8 %);

-        праці і заробітної плати – 12 звернень ( 2,4%);

-        житлового господарства – 9 звернень( 2%);

-        комунального господарства – 5 звернення  (1%);

-        та інші.

Вирішено позитивно 364 звернення, надано роз’яснення на 107 звернення, відмовлено у задоволені - 6.

 

  Протягом І півріччя 2017 року райдержадміністрацією отримано:1 звернення від учасника ВВВ, 1- учасника війни, 1- інваліда війни,  18 звернень від учасників бойових дій, 66 звернень від інвалідів І-ІІІ групи, 48 звернень від багатодітних сімей, 21 звернень від дітей війни, 32 звернення від одиноких матерів.

    Окрім цього, районною державною адміністрацією отримано на розгляд 126 звернення громадян до урядової «гарячої лінії», з них 2- повторних, 5-анонімних (у 2016 за аналогічний період – 328, з них 21- повторне, 19- анонімних), зменшення на 202 звернення (160%), надані обґрунтовані письмові роз’яснення. Найбільше звернень було отримано від  одиноких матерів або членів багатодітних та малозабезпечених сімей по питанням призначення, нарахування та виплати соціальної допомоги та призначення субсидії.

    По питанням:

-       соціального захисту – 80 звернень  (63%);

-        сім’ї, молоді, дітей, гендерної рівності, фізичної культури та спорту – 10 звернень (8 %);

-       аграрної політики і земельних відносин – 10 звернень ( 8 %);

-       освіти – 7 звернень (5%)

-       комунального господарства – 5 (4%)

-        охорони здоров’я – 4

-        праці і заробітної плати –3 звернення

-        та інші.

У райдержадміністрації приділяється особлива увага роботі зі зверненнями громадян.  Для забезпечення конституційних прав і свобод громадян на звернення та отримання повних, обґрунтованих відповідей на них вживаються заходи спрямовані на безумовне виконання вимог законодавства щодо звернень громадян.

 

 Голова районної 

державної адміністрації                                                                     В.В. Слідзюк