«Артек» дванадцятий раз зустрів дітей у Пущі-Водиці
11 листопада у державному підприємстві України «Міжнародний дитячий центр «Артек», за адресою: м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія розпочалася ХІІ тематична зміна «Медіа бум «Артек +» , яка триватиме 21 день (3 11 листопада до 01 грудня).
До зазначеного закладу на оздоровлення та відпочинок направлено 72 дитини Одеської області, зокрема – 15 дітей Великомихайлівського району, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.
Метою зміни є надання можливості дітям та підліткам дізнатися, що таке журналістська етика, як вона поєднується з правами людини (в тому числі з правами дітей), що таке цензура, які тенденції розвитку медіа ринку в Україні.
Під час зміни діти зможуть презентувати вже існуючі медіа та зробити свої, авторські, проекти в Артеку. Гостями артеківців стануть відомі журналісти, представники медіа бізнесу, відомі зірки.
Важливою подією зміни стане форум юних журналістів «Своє майбутнє я будую вже сьогодні!» та ток-шоу «Артек про головне».
Слід зазначити, що сектором у справах сімї, молоді та спорту районної державної адміністрації розпочався набір дітей віком від 7-17 років пільгових категорій: дітей-сиріт; дітей позбавлених батьківського піклування; дітей з інвалідністю; дітей з багатодітних сімей; дітей з малозабезпечених сімей; дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 Закону України « Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», рідних дітей батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному будинку сімейного типу або в одній прийомній сімї; діти, які перебувають у складних життєвих обставинах; діти, які перебувають на диспансерному обліку, талановитих та обдарованих дітей на ХІІІ тематичну зміну «Під оберегом Святого Миколая», яка розпочнеться з 05 грудня та триватиме до 25 грудня поточного року. Просимо звертатися батьків за отриманням путівки до Великомихайлівської районної державної адміністрації ( І поверх, каб. № 8 ).
Сектор у справах сімї, молоді та спорту
районної державної адміністрації