Що робити, якщо ви розбили пляшку в супермаркеті Як захистити свої права споживача?

Я розбив пляшку в супермаркеті, щоробити?

Згідно з Цивільним кодексом України, поки продукція не придбана, ризикпошкодження лежить на власникові/магазинові.

Якщо адміністрація/охорона магазину наполягає на оплаті пошкодженого товару- вимагайте скласти акт про нанесення шкоди та надати факти, які доводятьвашу вину.

ВАЖЛИВО! Вина покупця та обов’язок заплатити за знищений чи пошкоджений товарвстановлюється судом. На місці нічого не оплачується, тількифіксується.

Якщо адміністрація/охорона магазину не випускає Вас з приміщення -посилайтесь на Закон України «Про захист прав споживачів», яким забороняється вимогаоплати продукції без згоди споживача.

Коли після всіх аргументів Вас примушують платити за розбитий/пошкодженийтовар і відмовляються скласти акт  порушення на місці - викликайтеполіцію!

Куди звернутися за допомогою?

Якщо дотримання наших рекомендацій не допомогло, і ваше право булопорушено – звертайтеся:

- Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: 044 364 77 80 

- Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби

www.consumer.gov.ua 

- Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800213  103.