Якщо ціна товару (послуги) на ціннику і у чеку не співпадає?
Інформація про ціну товару повинна бути надана споживачеві до придбання товару (послуги).
Цінник має бути:
- чіткий і простий для розуміння.
- відображає ціну кожної одиниці або категорії продукції.
- включає всі податки та платежі, які сплачуються під час придбання.
ПАМ'ЯТАЙТЕ! Нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами тлумачаться на користь споживача.
При виникненні непорозумінь при розрахунку за товар:
1) Зверніться до адміністрації магазину з вимогою повернути різницю між ціною на ціннику та у чеку.
2) У випадку відмови - зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України або до суду за місцем проживання.
Куди звернутися за допомогою?
Якщо дотримання наших рекомендацій не допомогло, і ваше право було порушено – звертайтеся:
- Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби:
044 364 77 80
- Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби
www.consumer.gov.ua.
- Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги:
0 800 213 103