Якщо ціна товару (послуги) на ціннику і у чеку не співпадає?

Інформація про ціну товару повинна бути надана споживачеві до придбання товару  (послуги). 

Цінник має бути:

- чіткий і простий для розуміння.

- відображає ціну кожної одиниці або категорії продукції.

- включає  всі податки та платежі, які сплачуються під час придбання.

ПАМ'ЯТАЙТЕ! Нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами тлумачаться на користь споживача.

При виникненні непорозумінь при розрахунку за товар:

1) Зверніться до адміністрації магазину з вимогою повернути різницю між ціною на ціннику та  у чеку.

2) У випадку відмови - зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України або до суду за місцем проживання.

Куди звернутися за допомогою?

Якщо дотримання наших рекомендацій не допомогло, і ваше право було порушено – звертайтеся:

  •  Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: 

 044 364 77 80 

  • Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби

www.consumer.gov.ua. 

  • Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги:

0 800 213  103