10.09.2019

Великомихайлівська районна державна адміністрація оголошує конкурс на посаду категорії «Б» начальника відділу персоніфікованого обліку інвалідів війни, ветеранів та інших отримувачів пільг та з питань праці управління соціального захисту населення

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії «Б» начальника  відділу  персоніфікованого обліку інвалідів війни, ветеранів та інших отримувачів пільг та з питань праці управління соціального захисту населення  Великомихайлівської районної державної адміністрації

                     (67100, смт. Велика Михайлівка, вул. Лермонтова, 22) 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

-         Здійснює керівництво діяльністю відділу, розподіляє обов'язки між працівниками, відповідає за стан трудової та виконавчої дисципліни;

-         Веде особистий прийом громадян, надає консультації, розглядає заяви, скарги, звернення громадян, що належать до компетенції відділу, вживає заходів щодо усунення причин, які викликають скарги;

-         Здійснює контроль за веденням діловодства відділу.

-          Взаємодіє з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами району у вирішенні питання, що належать до компетенції відділу;

-         Складає оперативну, квартальну, річну інформацію для Департаменту соціального захисту населення та відповідає за збереження документів;

-         Здійснює щорічно інвентаризацію особових справ отримувачів пільг та допомог та відповідає за збереження інвентаризаційних відомостей;

-         Проводить роз'яснювальну роботу через ЗМІ;

-         Проводить роботу з контролю за правильністю використання бюджетних коштів;        

-         Несе відповідальність за збереження первинних та виплатних документів;

-         Приймає та оформлює документи на встановлення статусу «Учасник Великої Вітчизняної війни»;

-         Приймає документи на проведення капітального ремонту будинків ветеранів війни;

-         Складає оперативну інформацію Департаменту соціального захисту населення, звіти по ЄДАРПу;

-         Приймає документи та надає матеріальну допомогу малозабезпеченим громадянам та інвалідам, щомісячно звітує до Департаменту соціального захисту населення про використання бюджетних коштів;

Забезпечує та несе відповідальність за дотриманням комерційної та службової таємниці підприємств, організацій та установ району, дотримуватися конфіденційності    інформації щодо особистого життя громадян

 

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 5600 грн.,

2) надбавка за вислугу років на державній службі на рівні 3 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу;

3) надбавка до посадового окладу за ранг — відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів”;

4) інші доплати та премії відповідно до статті 52 Закону України “Про державну службу”;

5) додаткові стимулюючі виплати у вигляді надбавки за інтенсивність праці та надбавки за виконання особливо важливої роботи відповідно до Положення про застосування стимулюючих виплат державним службовцям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від  18 січня 2017 року № 15.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка.

7. Письмова заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання

8. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).

Кандидати можуть подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

 

Документи приймаються за адресою смт. Велика Михайлівка, вул. Лермонтова, 22, каб. 1 до 17.00 год.                   24 вересня 2019 року

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Місце, час і дата початку проведення

 

Тестування  буде проведено. за адресою: смт. Велика Михайлівка, вул.Лермонтова, 22, каб. 1, о 10.00 год. , 27 вересня  2019 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Багацька Олена Михайлівна

тел. 2-12-30;

velikomihaylivka_soc@gupsp.odessa.gov.ua

milladich@ukr.net

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта за ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра.

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3

Лідерство

Ведення ділових переговорів досягнення кінцевих результатів

4.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

5

Володіння іноземною мовою

Не потребує.

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером

Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel).

Навички роботи в автоматизованих системах управління документами та з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

2.

Необхідні ділові якості

 

1) аналітичні здібності;

2) навички здійснення контролю;

3) вміння визначати пріоритети;

 

3.

 Необхідні особистісні якості

1) дисциплінованість;

2) чесність;

3) ініціативність;

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання: Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції». 

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

Закон України «Про інформацію»;

Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»;

Укази Президента України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України та інші нормативно-правові акти..